RÉSZLETES TÁJÉKOZTATÓ A VÁSÁRLÁS MENETÉRŐL / WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA
Csak az ÁSZF-fel együtt értelmezhető!
- A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategória rendszerbe sorolva találhatók meg.
A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon (hétfő-péntek), beérkezési sorrendben történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Szállítási határidő: A megrendelésről visszaigazolást kap emailben. Ültetési időszakban értesítést küldünk a kiszállítás időpontjáról. Fizetés kiszállításkor utánvéttel.
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
- Tőlünk teljesen különálló cég a GLS futárszolgálat, így a kiszállítás napján, hogy délelőtt, vagy délután fogják kézbesíteni a csomagját, mi azt nem tudjuk befolyásolni, megmondani. A megrendelésének státuszát megtekintheti a fiókjában, az eddigi rendeléseim menüpontra kattintva. Ha bármilyen kérdése lenne hívjon minket az alábbi telefonszámon: +36-70/77-99-238
A Termék kiválasztása
A honlapon egyes termékekre kattintva találja a Megrendelő a termék fotóját, ismertetőjét, árát. A Megrendelőnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöli Vállalkozó. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. A vásárlás nem lehetséges, kötelező minimális (*-al jelölt) adatok megadása nélkül. Az árak módosításának jogát minden esetben fenntartjuk.
Az esetleges, weben történő elírásokért, hibásan megjelent adatokért elnézést kérünk. Észrevételkor azonnal korrigálásra kerülnek. Ebbe beletartoznak, az ésszerűtlenül magas vagy alacsonyan megjelenített árak. Törekszünk a hibátlan árak megjelenítésére webáruházunkban!
Termékminta igénylés: NINCS LEHETŐSÉG INGYENES TERMÉKMINTA IGÉNYLÉSRE!
Kosárba helyezés
A Termék kiválasztása után Ön a “Kosárba rakom” gombra kattintva helyezhet – meghatározott számú – terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható. A „Megrendelés elküldése, gomb megnyomásával Önt fizetési kötelezettség terheli a megrendelt áru(k) ellenértékéig.
Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy az oldalon, megjelenik a kosár ablak és kosárba látható lesz helyezett termékek száma. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy zárja be a kosár ablakot és folytathatja tovább a nézelődést, vásárlást.
Rendelési minimális mennyiség: Webáruházunkban a minimum megrendelhető mennyiség fajtánként 50db. Webáruházunkban ettől kevesebb mennyiséget nem lehet rendelni, a tétel hozzáadási gomb így van beállítva. Amennyiben kézzel szeretne bevinni egyéb mennyiséget, a modul figyelmeztetni fog a nem helyes darabszámra.
A Kosár megtekintése
A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát és a szállítási díjat is.
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a kosár ablak bezárásával folytathatja a vásárlást.
Vásárlói adatok megadása
A Kosár ablakban, a „Pénztár” gombra kattintás után választható ki az Átvételi mód, a Fizetési mód(ok). A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva és megadható a szállítási/számlázási cím. „Számlázási adatok” szövegdobozban teljes nevét, címét, vállalkozása nevét, adószámát telefonszámát, e-mail címét tudja megadni. A ”Szállítási cím” szövegdobozban a rendszer automatikusan a „Számlázási információ” során megadott adatokat tárolja. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük írja be a helyes adatokat. A „Rendelés jegyzetek” szövegdobozban Ön tetszőlegesen adhat meg további információt.
A rendelés áttekintése
Az előző pontban megjelölt szövegdobozok kitöltését követően Ön folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Kosár” ikonra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Vissza” gombra kattint).
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel) – fizetési kötelezettséggel járó megrendelés
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy az „Elolvastam és elfogadom az általános szerződési feltételeket.” ablak kipipálása után, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja le megrendelését (teheti meg ajánlatát). Ön a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendelés feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 órától – 15 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben email-ben visszaigazolja megrendelését a megadott (helyes) e-mail címre. Továbbá a csomag feladás napján küldünk egy tájékoztató e-mail-t, melyben értesítjük, hogy csomagja feladásra került.
Az e-mail tartalmazza a rendelés számát, fizetendő összeget. A teljesítési határidő egyeztetésére keressük Önt. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelhetnek, ezt megjegyzésként lehetőségünk szerint, feltüntetjük az aktuális terméknél. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai problémák, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának önkényes előre történő kiegyenlítése esetén, az összeg visszautalásra kerül (kivéve ha előzetes egyeztetés során megállapodtunk az előre utalásról).
Automata visszaigazoló e-mail
Ön a megrendelését követően az Vállalkozótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail, mely annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.
Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
A szerződés létrejötte, az ajánlat elfogadása az Vállalkozó által
A Szerződés az Ön által tett ajánlatnak a Vállalkozó által történő elfogadásával jön létre. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék raktárunkban nem elérhető. A rendelések várható szállítási határidejét vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető-e, minden megrendelés esetén egyedileg egyeztetjük telefonon, vagy e-mailben. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt, és ennek tényét a Vállalkozónak az egyeztetéstől számított 48 órán belül e-mail útján jelzi a Vállalkozó felé, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, az Vállalkozót pedig szállítási kötelezettség nem terheli.
A fizetés módja, feltételei:
Az Ön fizetési kötelezettségeinek összessége
A megrendelés összesítője és a visszaigazoló e-mail minden Önt terhelő fizetendő költséget tartalmaz. A számlát és a megrendelés összesítőjét a csomag tartalmazza.
Fizetési módok:
- Előre utalás: Önnek lehetősége van a termékek vételárát számlaszámunkra utalással megfizetni egyedi megbeszélés és elbírálás alapján.
Utánvétes Fizetés: A megbeszélt időpontban történő kiszállítás alkalmával a szállítónál lehetséges a megrendelt termékek árát és egyéb költségeket fizetni.
A megrendelt termék átvétele:
Házhoz szállítás: A honlapon megjelenített termékek házhoz szállítással vehetők át.
Szállítási költségek:
- Előreutalásos fizetés esetén:
A fizetendő végösszeg értékének megállapítása a visszaigazoló levél alapján történik, amely tartalmazza a megrendelt termékek összegét, ez lesz az Ön felé való számlázás alapja. A szállítás díja kb. br. 2000 Ft. A számlát és a garancia levelet (amennyiben a termékhez tartozik ilyen) a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt, nem áll módunkban elfogadni!
Webáruházunk megrendeléseit elsősorban a GLS futárszolgálat teljesíti. A Vállalkozó megadja az Ön elérhetőségeit a szállítónak. Ön az adatkezelési szabályzatban foglaltak elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy az Vállalkozó. az Ön adatait a szállító részére átadja.
(Lehetőség van a Magyar Posta Zrt.-ével is (ezen belül a MPL csomagszállítási részleggel) szállítást igénybe venni.)
- Weboldalunkon zajló megrendeléseit a GLS futárszolgálat hétköznap 8-17 óráig kézbesíti a csomagokat. Amennyiben rendeléskor megadja a telefonszámát, a rendszer automatikusan küldeni fog egy értesítést a kiszállítás várható időpontjáról, valamint a kézbesítő a megadott telefonszámon közvetlenül is el tudja érni Önt.
- A Magyar Posta Zrt. (ezen belül a MPL csomagszállítási részleg) teljesíti belföldi megrendelés esetén. A csomagok kézbesítése, munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban, pontosabb információt a www.posta.hu oldalon találhat (esetleges hosszabb időintervallum, nagyobb városokban elképzelhető). Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A csomagszállító maximum kétszeri kézbesítést kísérel meg információink szerint, DE további kb. 9 napig a helyi Postahivatalban személyesen ÉRTESÍTŐ ellenében még átvehető, ezután visszaküldik a feladó részére azt, és az át nem vett csomagok visszaküldés költségét (970 Ft (Áfával) a megrendelőre terheljük!
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani, mely külön szabályozást, csomagküldési díjat és további egyeztetést von maga után.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Nem vállalunk semmiféle felelősséget a szállítás során keletkezett sérülésekért!
Sérült, szakadt csomagot ne vegyen át!
Amennyiben a futár ilyen csomagot akar átadni, kérjen a sérült csomagról jegyzőkönyvet, majd a futár jelenlétében, nyissa ki a csomagot és ellenőrizze a számlarészletezőn, hogy minden termék sérülésmentes, illetve hiánytalanul meg van!
Amennyiben sérülést vagy hiányt észlel, úgy reklamációját a GLS Futárszolgálat a jegyzőkönyv alapján kivizsgálja, ez nem a mi hatáskörünk!
Amennyiben a futár nem talál átvevőt a címen, értesítőt hagy, esetleg az Ön által megadott telefonszámon új időpontot, átvételi helyet egyeztet Önnel.
Amennyiben a csomagját nem kapta kézhez az általunk megjelölt napon, úgy kérjük, hogy a GLS futárszolgálat címzetteknek fenntartott központi vevőszolgálati számán érdeklődjön: Telefon: (+36 1) 802 0265 hétfőtől-péntekig 7.00-20.00 óra között, szombat- vasárnap szünnap.
Az átvételre való jogosultság vélelme
Az Vállalkozó a termék átvételével megbízott személyt az Ön e feladatra kijelölt olyan képviselőjének tekinti, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.
A minőségi- és mennyiségi kifogásolás rendje
Ön köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg és sérülés észlelése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Amennyiben az átadás-átvételkor Ön nem élt kifogással, a számlán szereplő tételeket tekintendők hiánytalanul átadottnak.
Ön az átadás-átvételt követően kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a Termékre vonatkozó kötelező jótállási – illetőleg szavatossági időn belül.
A szállított Termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó, nem jelentős hiány esetén Ön nem jogosult a Termék átvételét – illetőleg ugyanezen az alapon – a Termék árának kifizetését megtagadni.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön által visszaküldött termékekről minden esetben fénykép és/vagy videó dokumentációt készítünk a visszaküldéskori állapot igazolása céljából.
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan : A megrendelésről visszaigazolást kap emailben. Ültetési időszakban értesítést küldünk a kiszállítás időpontjáról. Fizetés kiszállításkor utánvéttel.
Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Vállalkozó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
Jogfenntartás
Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül. A „Részletes tájékoztató a vásárlás menetéről” című dokumentumban nem szabályozott kérdések tekintetében az ÁSZF az irányadó!